zaterdag 6 april 2019

Zézette

Zézette
Zézette
L’étourneur

Het poesje afgebeeld op de hoes ligt er zo te zien gelukzalig bij. Als ze helemaal relaxed is de kans groot dat ze ook haar gezichtspieren ontspant. Dan valt haar bekkie een beetje open en steekt de tong er wat uit. Of de kat heeft problemen met de kaak en dan is het een heel ander verhaal en moet je ermee naar de dierenarts. Derde mogelijkheid: ze is helemaal van de kaart. Ik hou het bij dat laatste, want dat was ik ook na een paar keer te hebben geluisterd naar de zes songs die op dit schijfje staan. Niet dat mijn tong nu een beetje uit mijn mond hangt. Maar dit terzijde. Voor dit Franse trio is het hun eerste demo. Het drietal brengt een mix van avant-garde rock vermengt met experimentele metal, noise en een streep prog. Het is muziek die erg moeilijk ligt en wat de kwaliteit van de opnames betreft het demo stadium nergens overstijgt. Moedwillig denk ik zo. De heren amuseren voornamelijk zichzelf. Als u daar als luisteraar ook in kunt meegaan dan is dat mooi meegenomen. Ik vond het plaatje maar niks. Ook al is deze Zézette een bijzondere poes en zeker geen kat als een ander. 

Geen opmerkingen: